11 maj 2009

Perfect ending to a perfect day..


Glädjeruset sitter fortfarande i, kommer nog le ända fram till juli. Efter jobbet blev det åka hem och vila sen var det dags för visning. Lägenheten var jätte fint och hoppas att det går bra för dig vännen.

Då magen kurade och jag var med två av dom bästa bestämde vi oss för att åka hem till Maria och ha pannkakskalas. Det blev super gott och jag och M vann mot Jocke 2-0 haha! Efter maten satte vi oss framför tvn och hamnade i Food coma. Man kände mig så där lagom mätt och sockerruset var inte långt borta.

Då J ville kolla på Färjan fick vi ge med oss. Däremot fick vi inte kolla på CSI sen fast vi hade offrat oss för Jockes skull.. Hmm kanske ska sluta vara så snäll :P

Sen blev det en kvällspromenad med Mattis då M hade lovat min pappa att vi kunde gå ut med honom. Men M tänk dig för nästa gång innan du lovar nått. Vi blev nämligen tok attackerade av en flock med spindlar på vägen. Ja vi såg ut som idioter båda två som vi hoppade, skrek och sprang runt på vägen. Men Hey We Don't Like Spiders!!


Har verkligen saknat min underbara M då vi inte har hunnits ses på ett tag pga olika scheman och annat som kommit i vägen. Men nu får vi se till och skärpa oss och se till att fixa det här!

Men nu är det dags att somna in och börja tänka på morgondagen. Ska lyssna lite på Britney Spears och fixa lite ny musik till mobilen innan det blir läggdags för lilla mig.

sleep tight everyone!

0 Era tankar: