11 maj 2009

The best of friends!

Helt underbara vänner är vad jag har! Lorr, Niklas och Maria jag älskar er så otroligt mycket! Bästa presenten någonsin och som jag kommer sjunga med och fota som en galning...

Fick ett samtal av min underbara syster yster idag, hon hade en underbar överaskning! Hon, M och N gick ihop och köpte biljetter till Britney Spears konserten i juli.

Oj så glad jag blev, har inte kunnat sluta le efter det samtalet. Jag vet att ni nu tänker: Va Britney Spears vad är det och bli glad över. Men jag har alltid tyckt att hon är megabra och den här showen kommer att bli extraordinär! Akrobaterna, musiken, dansen kommer att gå ihop och bli den bästa showen ever!

Så TAAAAAAAAAAACK! Ni är verkligen helt underbara!

1 Era tankar:

Maria Flinck sa...

Du måste skriva att vi inte heller valde den billigaste biljetten! Så du ska se lite mer! ;)