15 maj 2009

Friday doesnt look so good anymore..

Känner mig hängig och inte alls på top. Förmodligen har jag dragit på mig halsflussen som min syrra har. Fan! Som om jag har tid att vara sjuk just nu.. En massa att göra både på jobbet och utanför.

Men men det finns inte så mycket att göra åt saken. Men ska försöka jobba helgen iallafall och hoppas på at det blir bättre och inte sämre. Så kväll blir det bara ligga på soffan och ta det lugnt då jag börjar redan halv åtta imorgon bitti.

Hoppas alla andra hittar på något riktigt skoj jag menar det är ju ändå fredag!

Kanske ska jag sätta mig i bilen och åka och köpa pizza och hyra film. Kanske även köpa hallon, melon, blåbär och björnbär till efterrätt. Hmm det låter faktiskt väldigt lockande, förutom delen där jag måste kliva upp ur sängen där jag just nu befinner mig.

Får se om jag orkar... Have it good for now

0 Era tankar: