07 april 2009

Another sunny day..

Tanken var att jag skulle sova ut då jag inte börjar förrens halv två, men kroppen ville annorlunda då jag vaknade redan vid sju tiden. Men känner mig pigg och solen skiner så bättre kan det inte vara.

Känns lite halvtråkigt att jag jobbar kväll då det är så fint ute, men jag ska luncha med Pernilla ute i värmen så det känns inte helt kasst. Efter jobbet vet jag inte riktigt vad som händer, kanske klippning om P hinner innan hon lämnar mig för att åka till Vilhelmina över påsken. Inte helt okej då man är ledig fem dagar och skulle kunnat göra en massa kul, som att åka till Hagaparken och picknika, eller ta med oss fikat ner till bryggan vid Arlanda där vi blev attackerade i sommras av getting befolkningen.

Men jag ska njuta av min ledighet till fullo då det är inplanerad fika i Sigtuna, grillning, firandet av Niklas och bara strosande ute i solen. Ska försöka få med mig Maria på lunch inne i stan, kanske salladsstället där vi fikade förra sommaren, drömmer fortfarande om den underbara salladen vi beställde där. Sen kanske vi kan ha en movienight M och J?! Det var ett tag sen nu!

So much to do, and so little time, but im loving every second of it!

0 Era tankar: