04 april 2009

Fruktsallad och Resident Evil..

Blev ingen klippning idag, var alldeles för trött och Pernilla hade middag med familjen så det skulle bli försent. Vi åkte till videobutiken och hyrde Resident evil och Resident Evil Apocalypse då vi pratat länge om att sen om filmerna.

Wallander får vänta till en annan dag, kanske måndag då vi ska försöka hinna med Resident Evil Extinction. Gillar verkligen RE filmerna, hoppas på att det kommer en fyra snart då trean slutade rätt ouppklarat.

Väl i videobutiken köpte vi några Anton Berg ägg i vanlig anda och sen gick vi in på ICA och köpte dumleklubbor (min drog), honungsmelon, äpple, päron, färska hallon och blåbär. P gjorde en fruktsallad av detta som smakade riktigt gott och fräscht till filmerna.

Men nu är det dags att sova börjar redan halvåtta imorgon, ingen sovmorgon för min del på lördagar. Men efter jobbet blir det fika med Anncha, Pernilla och det som vill vara med och senare på kvällen ska Niklas firas med middag och sällskapligt små drickandes tror jag. Dock ingen fest för min del då jag jobbar söndag också, men middagen ser jag framemot. Ska bli kul att träffa alla som man inte sett på länge.


Sleep tight, don't let the bedbugs bite!



0 Era tankar: