07 april 2009

Happy as can be..

Känner mig så otroligt lycklig! Har ingen aning om varför men så är det bara. Har gått runt i flera veckor och bara varit otroligt glad. Känns helt underbart. Klart det finns saker som skulle kunna bli bättre i mitt liv, men just nu känns det inte lika jobbigt med allt.

Har egentligen bara ett moln på min annars molnfria himmel. Just det känns bara konstigt, dessutom känns det som att det bara är jag som försöker fast jag är den som är ledsen. Men vet faktiskt inte vad mer jag kan göra. Hör ju av mig och vill ju träffas men det känns som att man får noll respons, eller så är man kanske bara väldigt upptagen.

A men snart är man ledig och det ska bli så underbart skönt! Fem dagar då man får umgås med de människor som gör en glad! Vad ska alla andra göra under ledigheten? Hoppas ju på fint väder men hörde av Maria att det förmodligen kommer att bli sämre till helgen.. Fan jag som har planerat att jag ska tillbringa varje vaken stund utomhus i solen!!!

Hoppas, hoppas hoppas att det blir varmt och soligt..

3 Era tankar:

JR sa...

okej de ska bli bättre till helgen ska bli varmare och sol,15-17grader så vet inte hur hon kunnat säga så :P...

Cali sa...

Weiii!! fint väder. När blir det movienight då?

JR sa...

har inga planer under påsken helgen så när upptagna fröken kan =)