20 april 2009

Krypandes och tittut lekar med Blubben..


Jag tog mig ut idag fast jag var riktigt trött och illamåendet sköljt över mig då och då. Det blev lunch på Grillen med Lorr, Niklas och Anncha. Vilket inte gjorde illamåendet bättre men smakade MUMS!

Därefter blev det hemgång för lite vila och sen skynda hem till Tessan där jag skulle vara barnvakt åt Blubben. Han skötte sig nästintill exemplariskt då han bara krångla lite när han började bli trött. Vi lekte med alla färgglada leksaker och kröp runt på golvet och lekte tittut.

Sen blev det läggdags och Maria och Jocke passade på att komma förbi och säga hej innan det skulle iväg på andra äventyr.

Men nu är jag hemma och känner mig sådär lagom trött och rätt nöjd med livet. Ibland kan det vara kul att bli uppskattat och lite flörtande har ingen dött av eller hur.

Sleep tight!

0 Era tankar: