04 april 2009

What a wonderful day!

Helt underbar dag!! Började lite halv tråkigt då jag jobbade fram till två. Men med det fina vädret kommer även många av vännerna ner och tar en fika så helt värdelöst var det inte på jobbet.

Efter jobbet blev det Fame som vi hade pratat om! Dock fanns det inga platser kvar utomhus men Emil fixade ut ett extra bord till oss, så snällt av han. Dock hatar han nog oss då vi började med fem personer men slutade med typ 15 personer på ett bord för kanske åtta. Stackars Emil fick bära ut stolar hela eftermiddagen.

Det var jätte skönt ute i vårsolen tog till och med av mig koftan och satt där i klänning och solglasögon, UNDERBART! Det blev en Smirnoff och Kycklingsallad med tsatsiki, MUMS!

Däremot var tanken att det inte skulle bli mer dricka men det var så varmt och och skönt så det blev några till, så det blev lite halv pinsamt då lilla jag dyker upp på familjemiddagen relativt dragen. Drog med mig Niklas hit som stöd men han mobbade mig istället för att försvara mig.
Tråkigt att Lorr inte kunde vara med då hon jobbar fram till ett inatt.

Nu sitter jag och Niklas hemma hos mig och försöker få Samuel och Mange att hitta på nått. Inte så lyckat då Pam föreslår att vi ska laga mat, men det han egentligen menar är att vi andra ska laga så han kan äta. Tror inte att han kan laga mat då det alltid blir donken om föräldrarna inte lagar åt honom. Men ska fundera ut hur det blir nu, jag röstar på fotboll! Har lyckats få med mig Mange på förslaget men de andra är jag osäker på.

Have a nice evening!



0 Era tankar: