27 april 2009

Wish i was dead..

Kände mig så totalt förstörd igår morse när jag vaknade. Alkoholen och sömnbristen kändes ända in i själen, men jag klev ur sängen, satte på mig kläderna och åkte iväg till jobbet.

Väl där kände jag mig lite piggare men det varade inte länge, då folket strömmade in för en fikastund i solen. jälv orkade jag knappt vara trevlig mot någon av dom, men man måste ju.

Kände mig både trött och illamående så mat fanns inte ens på tabellen, dock fick jag i mig säkert tio liter vatten och den underbara blåbärssorbeten till lunch. E kom förbi och hjälpte mig att äta men fick i mig det mesta själv.

När det väl var stängningsdags gick jag upp till Lorr och Niklas och satte mig där för att invänta pappa som skulle komma och hämta oss för söndags middagen at my place. Kände att jag behövde lite pick me up om jag skulle hålla mig vaken under middagen och försöka vara trevlig så det blev en trip till chokladhyllan på Rimi. Så underbart gott med Marabou Nonstop och Noblesse.

Efter middagen gick jag och la mig och somnade nästan på en gång.

Så det var min toppen söndag, vad gjorde ni andra?

0 Era tankar: