18 april 2009

It was a great day..

Mötet imorse gick bättre än förväntat, kanske kom vi inte fram till så mycket nytt men jag kunde se att chefen såg på mig med nyvunnen respekt då jag faktiskt stod på mig, sa vad jag tyckte och tänkte, poängterade att han hade fel vad gäller vissa saker.

Efter jobbet blev de hem och vila innan det var dags att fixa mig för middagen med Tessan, Tessan och Ann-Sofie. Det blev en väldigt lyxkad kväll med mycket snack, vin och god mat. Därefter begav jag mig till Fame och mötte upp Niklas och Pernilla. Jag fortsatte drinkandet och kanske blev det lite mycket då jag började komma på mig själv med att ragga.

Hey vad hände?! Carro raggar inte eller? Haha men hursomhelst hade vi jätte kul då vi satt och skrattade åt alla rackpacks som finns i Väsby.

Men nu ligger jag här i sängen och ska lägga mig och sova. Känner mig helt utpumpad och imorn blir det upp tidigt då det finns mycket som ska fixas och donas inför kvällen som komma skall.

2 Era tankar:

Anncharlotte sa...

Men Carro ni kan ju inte sitta på Fame och kolla på Rackpack UTAN mig???Bad style:P

Cali sa...

Haha ne jag vet lovar att ringa nästa gång!