30 april 2009

Weiii bra jobbat Sverige!!!

Då har man sett hockeyn och jag säger bara FY FAAN VAD VRA VI ÄR! Det såg knivit it ända in i tredje perioden, men faan vad vi tog igen!

lÅG UNDER MED 2-5 men så kom det första målet, och sen det andra och sist men inte minst det tredje. Vi kvitterade 3 mål på 13 minuter inte dåligt jobbat måste jag säga.

Vi satt på nålar skrek och hurrade om vartannat och visste inte vart vi skulle ta vägen. När klubban föll och förlängningen var ett faktum sprang vi ut på balkongen för att försöka hinna röka några bloss innan det avgörande målet.

In igen och bara en minut på Sudden death kommer målet från Sverige! Vi skrek och hoppade som barn på julafton. Om jag var aggressiv förra matchen då var det inget mot vad jag var ikväll kan jag ju tala om. Lyckades skrika mig hes av allt hejande och alla svordomar som skreks ut under det första två perioderna, då våra spelare mest åkte runt och lallade på isen.

Men vi lyckades, vi kom ifatt och ett tag där trodde jag inte att det skulle räcka hela vägen, men ack så fel jag hade, och tacka fan för det!

0 Era tankar: