21 april 2009

No time for me..

Det blev inget bloggande för min del igår, var så sjukt trött när jag kom hem så jag somnade nästan på en gång. Men gårdagen var en trevlig dag med jobb och födelsedags fika hemma hos Elin.

På jobbet blev det leka kurragömma då jag försökte undvika att springa på E efter lördagens festande. Inte för att ånger har kickat in utan mest för att unvika det pinsamma mötet. Haha är knäpp jag vet!

Efter jobbet gick jag till centrum där jag skulle möta upp Maria för att köpa present till Elin. Hittade henne ståendes med Sandra N som jag typ inte sett på tre år. Helt sjukt hur tiden går! Stod och pratade väldigt länge om allt som hänt och inte hänt de senaste åren. Men hon verkar må bra så det är alltid kul.

Hittade en väldigt bra present, efter mycket luktande inne på The body shop blev det Mango. Därefter åkte vi hem till födelsedags barnet eller man kanske säger mamma nu när hon själv har barn.. hmm förvirrande. Men hursom så hade Elin bakat helt underbart god kladdkaka, tårta och cheese cake som vi smaskade i oss (M mer än oss andra). Sen satt vi där och pratade om den kommande kryssningen, sommar, barn och livet i övrigt. Vissa sysselsatte sig med att googla allt och ingenting som vi pratade om haha google har verkligen det flesta svaren!

Vid tio tiden var det dags för hemgång och sängen väntade. Men det var en trevlig kväll!
Grattis igen Elin!

0 Era tankar: