02 april 2009

Working alone..

Fick en smärre chock när jag kom till jobbet imorse och insåg att jag skulle jobba själv hela dagen. Hur tänkte min chef när han bestämde att det skulle funka? Har stressad ihjäl mig under lunchen och röka pauserna som jag brukar ta var det inte ens tal om.

Som tur var fanns Tessan inne i bageriet och kunde hjälpa mig en stund så jag hann äta lunch och ta en cigg iallafall.

Men nu är jag äntligen hemma och jag känner huvudvärken komma smygandes. Ska ta en promenad i vårsolen som faktist värmer på riktigt bra. ska nog ta och gå slingan med mobilen fullproppad med musik. Sen blir det hem och vila en liten stund inför kvällens bakande och filmtittande.

Det ska bli kul att prova på något nytt då jag och Pernilla tänkte baka Rödbetskaka och om vi orkar en brownie kladdkaka med fetaost och hallon i, hmm undrar om det kommer smaka.

Sen blir det film för hela slanten, vet dock inte om vi ska se Grease, Wallander eller High School. Får se vad som lockar mest!

Men nu är det dags för en promenad See Yaaa!

0 Era tankar: