10 april 2009

Movienight with the dream team..

Gårdagskvällen bjöd på mer än förväntat, någon krossade en ruta nere utanför kondis, så vi ringde polisen och Niklas sprang ut på balkongen och skrek -Polisen kommer att ta er! som en och annan pensionär.

Nyfikna som vi är gick vi ner till kondis och kollade runt lite samt pratade med polisen, och jag ville även försäkra mig om att det inte var en ruta krossad på kondis. Vilka kärringar vi är alltså.

Men sen kom vi hem och bestämde oss för att se The Day the Earth Stood Still. Kan inte säga om den var bra eller dålig, då jag somnade efter fem minuter. Mn kvällen i övrigt var helt underbar.
Länge sen jag baravar och umgicks med "The Dream Team".

Vaknade rätt tidigt imorse men då alla andra låg och sov låg jag kvar i sängen och läste. Nu ligger vi här i en hög och orkar inte gå upp, men jag ska tvinga upp Lorr som lovade oss att baka scones till frukost. Sen blir det solning då jag inte hann med det imorn.

Kanske fika om någon är på?

0 Era tankar: