17 april 2009

Meeting with the big guy..

Då var det dags att pallra sig till jobbet en halvtimme tidigare för mötet som jag igår tyckte lät som en jätte bra ide, men nu börjar ångra att jag föreslog. Det kändes rätt när jag satt där på jobbet asförbannad igår, men nu när det är tidig morgon och det börjar närma sig, börjar jag verkligen bäva inför mötet.

I mitt huvud vet jag exakt vad det är jag vill få fram, vad jag har att säga. Men jag känner mig själv, när jag väl sitter där kommer jag att säga hälften för sakta men säkert kommer han att jaga in mig bakommina höga murar och jag kommer att tystna och ge med mig.

Ska försöka att stå på mig att faktiskt säga som det är, vad jag har på hjärtat! Tror att jag ska klara det, jag menar vad är det värsta som kan hända?! Jag är inte rädd för honom utan för konflikter i sig. Men jag har övertaget denna morgon, för jag känner honom men han känner inte den personen jag kan vara när någon har pressat på tillräckligt mycket.

Hoppas att allt går bra! Man får inte behandla folk hursomhelst bara för att man är The Big Guy. Men efter jobbet ska jag glömma och åka fixa iordning mig snabbt och sen hem till Tessan på middag och drinkkväll. Ska bli kul, länge sen vi träffades allihopa och åt middag och bara hade de trevligt.

Sen blir det hem relativt tidigt för morgondagen är fullbokad till max. Så lite sömn måste jag hinna med.

Have a nice day everyone!

0 Era tankar: