07 april 2009

Dinner with the best of the best..

Blev en körig dag då jag vaknade imorse och var sjukt trött.. men efter en snabb titt ut genom fönstret var tröttheten och det dåliga morgonhumöret som bortblåst. Det är vår och solen skiner mest hela dagarna. Helt underbart!

Hur mycket folk som helst på jobbet men mitt glada humör tog mig igenom hela dagen utan att ens blinka, tiden bara rann iväg.

Efter jobbet blev det fika med Lorr hemma hos henne där vi pratade lite om de stora frågetecknen i våra liv. Blev inte mycket klokare men kul var det. När Niklas kom hem blev jag städledare och vi städade nästan hela lägenheten.

Därefter bar det av till Hästen där det vankades middag, Strawberry Daiquiri, små prat med Pernilla som jobbade och trevligt sällskap av Lorr, Niklas, Samuel, Sara och Lotta. Pernilla lyckades duscha mig i Strawberry Daiquiri och Lorrs bacardi drink då hon tappade L's drink på min och allt vältes ut över hela mig och min jacka.

Men efter skrattanfallet och allt torkande på hela mig gick det rätt bra ändå. Fick låna P's chefs tröja när jag skulle ut och räka då Pernilla skulle vara så gullig och torka av min som nu luktar alkis tretusen.

Men nu är jag äntligen hemma och längtar efter att få lägga huvudet på kudden efter en fullspäckad dag. Hoppas imorgon blir lika bra och dubbelt så solig!

0 Era tankar: