08 april 2009

No sun, and so tired..

Tröttheten slog mig när jag klev innanför dörren. Gud vad trött jag var, hade ju i och för sig bara sovit en timme inatt då jag låg i sängen och inte kunde somna. La mig för att vila och vaknade för en stund sen då Maria ringde och väckte mig.

Men på jobbet gick det bra, timmarna bara flög iväg och alla var jätte trevliga då tanken att vara ledig i flera dagar och njuta av solen, lockar fram det bästa hos alla. Dock gjorde vädret mig besviken idag då det var lite halvgrått och inte alls soligt som jag hade tänkt mog att det skulle vara.

Men bättre lycka imorgon då det verkar som att det ska vara fint iallafall. Det hoppas vi iallafall på då vi ka ta en fika ute i värmen och bara sitta och njuta av vädret och att bara vara. Kvällen är under diskussion då vi inte vet riktigt vilken av planerna vi ska ta. Har några förslag, vissa lockar vissa lockar inte.

Men innan planen sätts i rullning måste man äta någon form av middag. Känner hur hungrig jag är, och huvudvärken som börjat smyga sig på. Det är något man lätt ordnar med lite middag. Får se vad som erbjuds då mamma precis varit och handlat. Hoppas på en sallad med mache och spenat, kanske lite soltorkade tomater och mozzarella på det MUMS vad gott.

0 Era tankar: