19 april 2009

Charter semester med bamseklubben..

Oj vilken kväll! Planet avgick klockan åtta, men då vi var sena som vanligt fick alla vänta in oss. Framme vid Peppe´s Bodega var det lekar och mycket skratt och alkohol. Bamseklubben var på plats och bjöd på sig själva, och åt mycket gurka.

Sandra såg ut och trivas med firandet vilket faktiskt var det viktigaste! Det var lite frågesport, låtar som skulle matchas in med årtal och singstar tävling. Då mitt lag ägde Sing Star givetvis!

Vid tolv tiden var det dags att lämna Peppe´s Bodega och ta oss ner till Fabben. Men jag och Piloten (Niklas) drog ner till Fame en snabbis och försökte få Lorr att sluta tidigare och samtidigt shota lite innan Fabben.

Tyvärr fick vi inte med oss Lorr då hon var tvungen att jobba till stängning. Men vi hade en rolig stund med twistande och dansande och en lätt berusad Abbe som stod på baren i cowboy hatt och shakeade loss.

Sen tog vi och vandrade ner till Fabben och mötte upp det andra som redan hade fått igång dansgolvet. Där blev det mycket fest och dans för hela sällskapet. Lorr kom ner och hade lyckats få med sig hela Fame gänget, så efter Fabben stängde blev det efterfest på Fame med underbart god pasta och mer dricka.

Men duktig som jag är blev det bara vatten för min del då det hade blivit lite väl mycket dricka vid det laget. Men det andra drack på som svampar och kul hade vi iallafall.

Allt som allt en trevlig kväll med ett ännu trevligare avslut.

(Bilder kommer sen då jag fortfarande inte ersatt sladden jag glömde i london)

1 Era tankar:

Marco sa...

Haha vatten! ja asså du hann vell kanske inte dricka så mycket eftersom du var upptagen med annat... förlåt en annan kompis :P pussss