29 april 2009

Tokdäckade..

Shoppingen gick jätte bra! Hittade tre klänningar som jag skulle kunna tänka mig att ha på kryssningen. Sen blev det lite annat smått och gott som jag behövde. Lite tröjor att jobba i, några nya linnen till våren/sommaren och nya örhängen.

Vi hann med både Stinsen och Kista, och avslutade dagen med middag på Food courten. Självklart blev det Asian tapas för min del då det är bland det godaste jag vet, MUMS!

Men sen var det dags att sätta sig i bilen och åka hem. Tanken var att jag skulle lägga mig i sängen och kolla lite mail och sen åka över till Hästen och vänta på att Pernilla skulle sluta jobba men jag tok somnade och vaknade inte upp ens när telefonen ringde.

Men det var faktiskt riktigt skönt att få sova ut då jag normalt set tbara sover fyra till fem timmar per natt. Har inte tid för sömn finns ju så mycket annat man vill göra.

Nu är det dags för frukost, det blir Ägg, Bacon, Rostat bröd med marmelad och te i riktig sovmorgon anda! Men sen bär det av till jobbet..

0 Era tankar: