14 april 2009

Time to enjoy the sun..


Jaha då har man jobbat klart för dagen! Det va skönt att vara tillbaka men ändå längtar man redan till helgen och ledigheten.

Vädret vände från grå himmel med regnmoln till solsken och värme! Så nu blir det fika med Lorr, Niklas, Anncha och Emma nere på Fame sittandes i solen.

Ska bli så skönt.. Vad ska alla andra göra denna fina tisdags eftermiddag? Om ni inte har något för er så är det bara att komma ner, alla är välkommna! The more the merrier!!

Blir nog en svalkande smirnoff ice och kanske en kyckling sallad om Emil känner sig snäll och vill ändra menyn för min skull. Annars får vi se vad de har att erbjuda. Börjar känna mig rätt hungrig då jag åt runt elva idag. Blir nog en tidig middag och senare kanske bara en fruktsallad.

Men nu är det dags att börja röra oss ner i värmen. Have a nice day everyone!!

3 Era tankar:

Maria Flinck sa...

e de inte tisdag idag?

Cali sa...

Haha jo men jag tänkte måndag! Är knäpp jag vet!

Maria Flinck sa...

Haha de är ok, tror vi alla tänkte måndag igår! :)