22 april 2009

Happy day with one of the best..


Det var mycket på jobbet idag, kändes som att man aldrig skulle hinna klart men när klockan slog fyra hade det mesta på min oändligt långa lista bockats av och det var dags att lämna över kommandot till någon annan stackare.

Blev hämtad av Tove, och vi körde en sväng till Willys för att köpa hårfärg och sen blev det en snabbtripp hem till hennes föräldrar. Snabbtripp blev det inte då vi stannade ett tag och pratade med T's mamma Anita och försökte få igång skrivaren på samma gång.

Men därefter bar det av mot middagen. Vi kunde inte bestämma vart vi ville äta så jag gav tre förslag, Tiger, Fame eller Hästen. Då vi inte kunde komma fram till något svar bled det sten, sax, påse som avgjorde matplats. Tiger vann! Så det blev den vanliga nummer 11 som verkligen är så otrligt goooood!

Där satt vi kvar bra länge och snackade om allt mellan himmel och jord. Hur folk kommer och går in i våra liv, vänner som aldrig sviker och det mindre åtråvärda människorna som sviker en gång på gång men man lär sig aldrig ändå.

Efter Tiger åkte vi hem till T där vi kollade på Vänner och sen zappade lite samtidigt som vi fortsatte vårat "Djupa" samtal.

Provade även på Toves vågtång som hon inhandlat. Mitt hår blev inte alls lika fint som T då jag mest ser ut som en frizzad pudel men ska ge det en ny chans någon annan gång. Tror ju på att jag också kan lyckas då T är otroligt fin i håret efter styling med vågtången.

Hade en mycket trevlig kväll men nu känner jag bara för att krypa ner i sängen och kolla på 90210 och ta de lugnt.

2 Era tankar:

JR sa...

ta inte illa upp men rakt hår klär dig sååååå mkt bättre!! =)

Cali sa...

Haha jag vet jag ser ju ut som en pudel joakim!