05 april 2009

Bokat och klart!


Äntligen är sommaren bokad och klar! Har bestämt mig för att stanna i Spanien i tre veckor istället för två och sen ta och bila hem med mamma och pappa. Vi har pratat om att kanske stanna i Frankrike i tre dagar och kanske även i Barcelona då mamma har släkt där.
Får se hur lång tid det tar att åka hem därifrån men Hey har inte direkt bråttom hem, its my VACAY!

Så den 19 juni står jag och min underbara puppy Mattis på Arlanda för att ta oss ner till stränderna i Spanien. Blev lite struligt med M först då jag kommer att vara relativt ny opererad och definitivt inte kan bära ner hans bur från bandet, men pappa ska få en fullmakt så han kan komma in och hämta stackars M som verkligen inte gillar att flyga. Men hemresan blir den 9 juli i bilen och det älskar han minsann, speciellt om det åker förbi röda bilar och fönstret får vara lite öppet så hans nos kan sticka ut.

Sen har vi mina resterande semester veckor som kommer att tas ut de två sista veckorna i augusti då My Birthday skall firas. Funderar på att kanske samla ihop ett gäng och åka till Göteborg över den helgen. Och då det inte blev av förra året, blir det även Grönan i sedvanlig ordning. Kommer att bli så bra!!

Nu längtar jag verkligen till sommaren och allt roligt som väntar bara om några månader!
Weii its going to be soo much fun!


(Lite bilder från bilningen och sommaren i spanien 2008)

0 Era tankar: