29 april 2009

Off to returning and then working time..

Klart att en av klänningarna som inhandlades igår satt jätte konstigt, men det är bara att lämna tillbaka och hitta något nytt. Dessutom var en av grejerna jag handlade igår inte hel så det blir lämna tillbaka den med och byta ut mot en ny fast av samma modell.

Sen är det dags att åka till jobbet och vara mitt trevliga jag och stå där i några timmar och låtsas som att jag vill vara där.

Men kvällen bjuder på tårta och hockey! Mamma fyller 46 idag så det ska ju naturligtvis firas med tårta och presenter. Min present inhandlade jag i London så den fick hon i förtid. Men lika glad blev hon för det så my work here is done!

Men klockan 20:00 är det Hockey för hela slanten då Sverige möter USA. Hoppas på en riktig kämpa match och att spelarna har peppat upp sig efter förlusten mot Lettland i måndags. Ikväll debuterar även Jonas Gustavsson i mål då Stefan Liv skadades under förra matchen. Varför de inte låter Holmkvist stå är för mig en gåta, förmodligen vill Bengan ge alla målvakter en chans och eftersom vi bara ligger i gruppspel än så länge så är det lika bra att låta målvakterna visa vad dom kan nu innan dom viktiga matcherna börjar.

Men off i go! Hav e a nice one everybody!

1 Era tankar:

JR sa...

alltså de här e en sån där grej som jag stör mig på riktigt mycket. och jag har påpekat det för dig tidigare. du e väldigt knäpp när de gäller kläder, på gränsen till psykisk störning.. MAN PROVAR KLÄDERNA FÖRST I BUTIKEN INNAN MAN KÖPER DOM!!! så slipper du åka tillbaka å hålla på!