30 april 2009

Happy Cali goes to bed..

Nu är det dags för sängen, vet dock inte om jag kan somna med allt adrenalin och endorfin som finns i min kropp just nu. Är så otroligt glad! Har inte haft en så underbar kväll på mycket länge. Förutom hockeyn var det även grillning, tårta och firandet av mamma som stod på tabellen ikväll. Mycket trevligt med släkt och vänner.

Efter det rusade vi hem till Lorr och Niklas för en riktig hockeykväll with the Dream Team! Att det gick så otroligt bra ökade vara på min lycka ännu mer.

Men sen kom det, den sista pushen som gjorde lyckan till ett underbart lyckorus! Britney Spears ska ha konsert i Globen den 13 juli! Som jag kommer att köa i telefon för det där biljetterna, som jag kommer att hänga på låset och väl där skrika och sjunga med som en liten tonårstjej.

Lord what a wonderfull evening!!

0 Era tankar: