28 april 2009

Shopping time..

Jobbet avklarat! Lite stressigt var det allt men jag klarade dagen galant och hann med en hel del under dagen. Den nya glassen Apelsin/Morots sorbeten som jag har suktat efter i flera månader anlände idag. Gud vad missnöjd jag blev då den inte alls var speciellt god utan smakade endast socker och fejkapelsin.

Däremot fick jag en glad överaskning då den smakade MUMMA! Så nu är det blåbärssorbeten, Vaniljglassen med jordgubbsbitar i och Bananglassen som kommer cirkulera i min kropp under hela sommaren.

Men nu är det dags för shopping för hela slanten! Jag, Maria och Elin ska ta en tripp till Kista och Stinsen för att försöka hitta något snyggt att ha på oss på kryssningen. Har redan kollat ut några saker som jag vill prova och kanske slår jag till på ett par skor också, jag menar har ju inte tillräckligt många än :)

Im gonna shop ti'l i drop!

2 Era tankar:

JR sa...

ska en massa glass cirkulera i din kropp när du och M ska gå ner i vikt?!?!?!

Cali sa...

Haha men jaaa! Klart de är ju sommar snart. Dessutom så rör man sig mer och äter mindre på sommaren så det är okej!