16 april 2009

Drama, drama, drama so just leave me alone..

Ohh Lord vilket drama det var igår. Helt ärligt hur tänkte du människa, du måste vara helt dum i huvudet!

Kanske berodde dit humör på allt annat som hänt och du tog bara ut det på fel människa, inte vet jag men så där beter man sig inte kan jag ju säga. Dessutom kommer man inte viftandes med ett papper och tror att jag är så korkad att jag skriver på saker som jag inte har med att göra.

Aja men efter allt drama kom vi upp till Freddy iallafall och han blev så glad för alla presenter. Vi köpte olika salamisar och korvar som vi gjorde en korg av, då han är besatt och i princip bra äter det. Men presenten skulle inte vara fulländad utan lite sexskämt grejer då F älskar sånt och har ett barns sinne.

Vi köpte en flaskkork med en enorm "vän" för att hålla flaskan stängd, sen blev det vikter till "vännen" så han ska kunna träna den nu när han börjar bli gammal, och sen det roligaste av allt Ett make a Willy kit. Det funkar så att han gjuter en form av "vännen" och sen kan han göra en massa chokladvänner. Ser redan framför mig att det blir en Chokladvän till alla i födelsedags present sen, haha.

Sen blev det smörgåstårta och fika. När det var dags att gå hem kändes det som att jag skulle explodera av all mat Birgitta hade tryckt i oss. Men en väldigt trevlig kväll hade vi iallafall!

0 Era tankar: