05 april 2009

One of the guys..

Huvudvärken kom krypandes igår kväll då vi bestämt oss för att se på film och äta godis hemma hos Mr N. Tog en migräntablett men inte släppte huvudvärken för det! Försökte ignorera, åkte och hyrde film med Niklas, Samuel och Mange, men då jag var ensam om att gilla romantiska komedier blev det istället Wackness och en film på portugisiska som typ handlade om gäng bråk tror jag då jag somnade redan efter fem minuter in i den filmen.

Men Wackness var bra, väldigt märklig men undermeningarna i filmen fick en verkligen att tänka. Vi spenderar alldeles för mycket tid på att gnälla och sura över hur våra liv har blivit, hur saker går fel. Men istället ska man tänka på att man kan alltid ändra på sig, välja en annan väg. Det är inte försent än, våga ta risker, leva livet fullt ut. Vem vill sitta om 50 år och ångra alla saker man kunde gjort men inte gjorde?!

Efter filmerna var det dgas att ta mig hem och sova då huvudvärken blivit olidlig. Blev inget jobba för min del idag då huvudvärken satt kvar när jag vaknade imorse. Men nu är den som tur är borta. Ska försöka få liv i Lorr och Niklas då vi ska åka och titta på söta små vapar idag!!!
Sen blir det nog lite fotboll omdet inte är för kallt ute, ser faktskt väldigt grått ut måste jag säga.
Men som Mange sa igår, bättre att spela när det är lite svalare så man slipper bli jätte varm och helt genomsvettig.

Kvällen är inte planerad ännu men nått kul hitar man nog på. Kanske ta tag i att städa lite och försöka hitta min kamera sladd som jag tror att jag kan ha glömt i London. Hoppas inte på det för jag orkar inte åka och köpa en ny.

0 Era tankar: