12 april 2009

Poor head..

Ligger här i min säng men vill inget hellre än att vara utomhus. Tyvärr är inte huvudet riktigt med på noterna då de känns som något har exploderat där inne och kvar är jag med smärtan bomben orsakat.

Men gårdagskvällen var riktigt trevlig! Hemma hos Anncha blev det mycket tjejsnack, något som vi aldrig här då det alltid är män i sällskapet vi brukar umgås me. Riktigt kul för en gångs skull att kunna prata öppet om allt mellan himmel och jord.

Vid tolv tiden drog vi ner till Fabben där vi möts av tomma lokaler i princip. Verkligen jätte tomt men vi stannade kvar ett tag ändå. Maria, Jocke och en vän till dom kom ner en stund vilket alltid är roligt. Besim och Nisse dök upp och stod och snackade en lång stund. Kul att se B har inte träffat honom på evigheter.

Men vid två tiden hade vi alla fått nog av ett folktomt Fabben, M och J skjutsade ner mig och Lorr till Magget där vi mötte upp Emil, Adam och Abbe. E försökte nog supa mig under bordet då drinkarna radades upp framför mig i en jäkla fart.

Vid halv tre när Magget stängde kände vi att vi inte var klara med festandet så vi drog alla till Fame där Lorr och Emil blandade olika drinkar och Adam lagade en god pasta till oss alla.

Vid fem tiden började jag känna mig riktigt rund om fötterna och börja längta hem till sängen. Så jag ringde mina trogna vänner på 020 och begav mig hemåt. Väl hemma ringde L och förvarnade mig om E kanske skulle höra av sig. Mitt under samtalet fick jag ett sms och jag undrar lite när var och hur skulle jag fattat att det var raggning på gång?!

Så nu ligger jag här och mår som jag förtjänar efter alla drinkar jag hinkade i mig igår. Just nu känns det som aldrig mera alkohol men så säger man ju jämt efter en riktig fest kväll.

Ska försöka ta mig ut i solen och lägga mig i solstolen och sova en stund. Have a nice day everyone!

0 Era tankar: