03 april 2009

Sleepy all the time,,

Hemkommen från jobbet, riktigt mycket att göra idag då folket kryper fram ur sina hålor vid minsta tecken på sol. Men Hey jag skulle också vilja sitta uite i solen och fika med mina vänner, men nej man måste ju jobba.

Hur har folk tid frågar jag mig? Jag menar på dagarna är man ju på jobbet hur kan man då ha tid att sitta varje dag med sina vänner och ta en fika? Är det kanske arbetslösa, Mamma lediga eller allmänt lata. Men hur har det råd för om det inte jobbar borde inte socialbidraget räcka till en fika varje dag i glada vänners sällskap.

Hade en plan om att jag skulle sätta mig i solen och fortsätta på mitt projekt men istället somnade jag och vaknade för en stund sen. Tråkigt att jag missade hela kvällen men dagen är inte slut än. Men tabletterna jag fick av läkaren sänker mig totalt.

Ska upp och äta middag sen blir det klippning av håret och ännu en Wallander film med Pernilla som sällskap. Hade egentligen lust att gå och sätta mig på Fame då deras uteservering äntligen är öppen och erbjuder fåtöljer temporärt till deras utemöbler levereras på torsdag. Blev riktigt avis när jag tittade ut från jobbet och såg alla människor sittandes på en fåtölj i solen, rickandes en iskall cola.

Men pratade med Anncha på vägen hem från jobbet idag så förmodligen är det vi imorn efter att jag slutar jobba! Ska bli kul får se vilka som bestämmer sig för att dyka upp men ju fler desto bättre. Så alla som är sugna på att sitta och fika imorn runt 2-3 behöver bara dyka upp!

Ne men nu är det dags att ladda upp batterierna med lite mat. See ya!

0 Era tankar: