27 april 2009

Just me myself and I, and damn happy about it..

Har verkligen gjort noll idag! Så underbart skönt att bara existera och inte käna några som helst krav eller måsten för en dag.

Vaknade runt sju tiden och la mig och kollade på Grey's Anatomy repriser. Skrattade och grät om vartannat då den serien verkligen får en att känna och leva sig in i allt som händer. Sen har jag bara legat och glidit in och ut ur John Blunds värld hela dagen.

Suttit och funderat en hel del men har inte kommit fram till något nytt. Men jag är rätt nöjd med livet just nu och planerna som finns i mitt huvud. Vill börja förverkliga mina drömmar istället för att bara prata om dem hela tiden.

Vill verkligen börja och känna att jag äntligen har hittat rätt, och kanske kommer allt annat äntligen att falla på plats. Men var inte orolig Pernilla är inte riktigt redo att byta ut dig mot det livet riktigt än :)

Det finns så mycket jag vill se och göra innan det är en möjlighet!

Kvällen blir relativt lugn, ska med Maria och tatuera sig och sen blir det Sverige - Lettland klockan 20:00 hemma hos Lorr och Niklas. Hoppas att Louie Eriksson gör lika bra ifrån sig ikväll som han gjorde i lördags!

Men nu är det dags att ta mig upp och stänga ner datan som har varit igång sen sju imorse.

Have a nice evening everyone!

0 Era tankar: