24 april 2009

Feel like shutting down..

Utanför skiner solen och värmen känns fortfarande fast klockan redan är lite över sju. Men själv känner jag inte för att lämna huset. Dels för att jag har så sjukt mycket att göra, men också för atthunöret definitivt inte är på topp idag.

Vet inte riktigt varför, kanske är det för att jag låtit irritationen växa sig starkare och starkare istället för att bara reda ut allt. Men vad finns det att reda ut egentligen?! You don't care and I do!
Det är ungefär där vi är just nu.

Kvällen blir lugn, ska städa lite och sortera ut en massa sen kanske Pernilla kommer efter jobbet och snackar skit en stund. Sen är det faktiskt dags för mit att sova, då lilla jag ska jobba heeeela helgen. Men imorn kväll blir det hockey för hela slanten!!

Nedsläpp 20:15 Hockey VM Sverige vs Österrike, humöret på topp, en smirnoff i handen och goda vänners sällskap. Niklas och jag ska även äta middag på Fame då vi inte orkar laga mat och Loretto jobbar så lite sällskap ska hon ju givetvis ha.

Hoppas dock att laget håller, känner inte igen många namn men klart att kämpa glöden finns där. Ögongodiset är fixat då Joel Lundkvist är på plats, eftersom det är typ det enda namnet jag känner igen får han bli min favorit imorn kväll. Vem vet under spelets gång kanske några nya stjärnor börjar lysa lite starkare.

Can't wait!

0 Era tankar: