28 april 2009

Goodmorning everyone!

Tisdags morgon ochkänner mig faktiskt riktigt utvilad. Kanske beror det på att jag somnade in rätt tidigt igår enligt mina mått mätta, eller det att jag praktiskt taget sov hela dagen igår.

Men huvudvärken är bortblåst och jag känner mig redo att ta min an dagen. Det blir först jobb och sen lite shopping med Maria senare ikväll. Hoppas att jag hittar något riktigt pang till kryssen i helgen. Helst två pang outfits eftersom det kanske blir hela två nätter ombord på Cinderella.


Besvikelsen från gårdagskvällens match ligger fortfarande i tanken, men har börjat inse att man kanske inte alltid kan vinna. Man lär av sina misstag och försöker göra bättre ifrån sig nästa gång. Dessutom har Sverige generationsbyte vilket leder till att vi nog är lite mindre rutinerade än det andra lagen.

Men time to hit the showers, och sen klä på mig och dra iväg till jobbet. Hoppas alla får en jätte bra dag, det ska jag försöka ha iallafall!

0 Era tankar: