14 april 2009

Fika turns to work..

Det blev en tidig middag på fame! Skönt att sitta i solen med min kalla smirnoff ice och bara njuta. Dock fick Loretto hoppa in och jobba, tanken var att hon skulle hoppa in en timme medans chefen drog iväg och hämtade ute möbler men fyra och en halvtimme senare fick vi äntligen gå hem.

Visst är det trevlig att äta med vännerna men inte bara sitta där när man vet att man måste för att vi ville hålla Lorr sällskap. Som tur var han hon äta innan folket började rulla in men ändå, inte helt okej.

Nu sitter jag hemma hos Lorr och Niklas och väntar på att pappa ska sluta jobba och hämta upp mig på vägen hem. Är sjukt trött och ska börja sju imorn så det blir åka hem och lägga mig i sängen, kolla på the hills och keeping up with the kardashians sen sova.

Imorn blir en fullspäckad dag med jobb, sen fika med Tessan och inhandla present till Freddy som fyller år. Vid sju ska vi alla dra upp till honom och fira med smörgås tårta och fika. Ska bli trevligt.

Men dags att vara social med "The dream Team" och sen åka hem. Hoppas alla haft en toppen dag i solen! Det har jag haft iallafall!

0 Era tankar: